“Latvijas Pasts” regulāri pārskata klientu centru un pasta nodaļu darbu, salāgojot to ar klientu ikdienas ieradumiem un pakalpojumu pieprasījumu.
Izvērtējot klientu pieprasījuma tendences Raunas un Priekuļu pasta nodaļās no pagājušā gada novembra, no 1. augusta mainīsies to darba laiks. Raunas pasta nodaļa (Valmieras iela 1, Rauna, Smiltenes novads) klientus apkalpos katru darba dienu no pulksten 8.00 līdz 11.00, savukārt Priekuļu pasta nodaļa (Dārza iela 6, Priekuļi, Cēsu novads) – katru darba dienu no pulksten 13.00 līdz 16.00.
Pasta un maksājumu pakalpojumus klātienē, nedodoties uz klientu centru vai pasta nodaļu, ārpus novadu centriem bez papildu maksas var saņemt arī savā dzīvesvietā. To nodrošina pakalpojums “Pastnieks mājās”, ko var pieteikt, zvanot pa tālruni 27008001 vai rakstot uz e-pasta adresi info@pasts.lv. Tas tiek sniegts no vienas līdz trīs darba dienu laikā, un klients tā ērti var saņemt visus klātienē pieejamos “Latvijas Pasta” pakalpojumus un norēķināties par tiem arī ar bezkontakta maksājumu karti.
Savukārt īpaši ērtai sūtījumu saņemšanai un nosūtīšanai ikvienam pieejams “Latvijas Pasta” plašākais pakomātu tīkls Latvijā. Pērn visi āra pakomāti aprīkoti ar vēstuļu kastītes funkciju, kas vienlaikus ar sūtījumiem ļauj parūpēties arī par korespondences nosūtīšanu.
Par VAS “Latvijas Pasts”
“Latvijas Pasts” ir valsts kapitālsabiedrība, un tās darbības virzieni ietver pasta, loģistikas un finanšu pakalpojumus. Uzņēmums specializējas iekšzemes un starptautiskās piegādēs, sākot ar e-komercijas un paku sūtījumiem līdz presei, vēstuļu korespondencei un personalizētiem loģistikas risinājumiem. “Latvijas Pasts”, izmantojot uzticamus gaisa, ūdens un sauszemes tranzīta savienojumus, sniedz pakalpojumus gan privātpersonām, gan biznesa klientiem. Nacionālā pasta operatora komandu veido ap 1800 darbinieku.
“Latvijas Pasts” rūpējas par klientu pieredzi klātienes apkalpošanas vietās – klientu centros un pasta nodaļās, kā arī nodrošina sūtījumus lielākajā pakomātu tīklā Latvijā. Uzņēmums pastāvīgi ievieš inovācijas un mūsdienīgas tehnoloģijas, nodrošinot visaptverošu pasta pakalpojumu pieejamību valstī. “Latvijas Pasta” vīzija – kļūt par pirmo izvēli ikkatra Latvijas iedzīvotāja sūtījumiem.
Sagatavoja: Inita Fedko, VAS "Latvijas Pasts", Komunikācijas speciāliste